Wie weet een manier om een buitensporig grote, eetbare pudding te maken?

Er komen meerdere cadeautjes in, dus hij moet echt ridicuul groot zijn. We hebben een banketbakker in de buurt, misschien is dat de plaats om materiaal te lenen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

In de bouwmarkt even een cement-mix-emmer halen (65 liter). Daar maak je een mooie pudding mee. Om het geheel eetbaar, maar ook betaalbaar te houden zou ik veel gelatine mixen met wat smaakmiddelen).

Let wel op... een pudding van 65 liter wordt ook wel zwaaaaaaaaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ipv pudding kan men ook behangerslijm nemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet voor een eetbare (en lekkere) pudding..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, eetbaar en lekker. Maar waarom zou je een (pudding) surprise willen eten? Meestal heb je al genoeg aan pepernoten, gevulde speculaas, marsepijn en chocoladeletters... Ik zou dan gaan voor een speculaaspudding met stukjes speculaas erin! Na 65 liter zijn de meeste mensen toch wel lichtelijk misselijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben wel benieuwd naar het resultaat... Je kan je pudding eetbaar verstevigen net als gewapend beton. Om en om wat ongekookte/gedroogde spagetti als wapening aanbrengen. De pudding kan je gewoon eten, maar als het werkt geeft het ook extra stevigheid. Succes met koken!

Andere antwoorden (3)

Het is boevendien een goede plaats om advies te vragen over je mega pudding omdat diegene daar dus ervaring in heeft!!! ik vermoed dat ze blij zullen zijn om je daar over te kunnen vertellen!

mijn advies: vraag het gewoon eens! "zeg jongens, ik wil graag een mega pudding maken, maar jullie maken pudding als beroep... nog goeie tips voor mij voor ik een poging doe? "

Of je belt de puddingfabriek of je met je surprise langs mag komen, dat ze m even volspuiten op vier december...

*gniffelt*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha :-)) ik stel voor dat je m in delen opbouwt!
Als ik het goed begrijp is het erg belangrijk dat vooral ook de schaal waarin je m gaat maken groot genoeg is. Heb je daar al een oplossing voor?
Want zo ja, dan lijkt mij dat je toch net zo goed een heleboel van die pakjes Saroma kan kopen? Hoe meer pakjes hoe meer pudding je kan maken immers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan een grote doos of dik karton halen. Bijvoorbeeld een fietsenmaker en deze in een grote ronde vorm knippen, verstevigen, veel aluminium erom heen om dit te beschermen tegen vocht en versieren. Dan kan je deze net zo groot maken als je zelf wilt. Voor die tijd in de vriezer leggen zodat je deze half bevroren kan meenemen, en goed kan verpakken zodat deze niet tijdens het vervoeren kapot kan gaan.

In ieder geval een aanzet en misschien kom je dan weer verder met ideeen.