Hoe maak je een Starbucks frappucino?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! Ben benieuwd...

Antwoorden (3)

Ligt er natuurlijk aan ook welke variant je wilt, maar op onderstaande site staat een idee. Een echte 'Starbucks' krijg je natuurlijk nooit, die moet je gewoon bij Starbucks zelf halen, maar je kan natuurlijk altijd wat proberen zelf te varieren door er koffiesiroopjes aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.redrocksunrise.com/starbucks.htm

Alstublief alle recepten van starbucks
Ik heb ze ook gemaak en is idd hetzelfde....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een frappucino is een blended koffie. Hangt er natuurlijk van af wat voor smaak je wilt. Zo lekker als bij de Starbucks wordt i' waarschijnlijk niet maar je moet koffie met ijsblokjes in de blender gooien. Voor extra taste kun je er dan mokkasmaak of chocoladesmaak doorheen gooien.