Wat en waar kun je limonade voor diabetici kopen?

13 jaar geleden
in: Dranken
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet doen!!!! is niet lekker en nergens voor nodig!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@stuivertje, waarom is dat nergens voor nodig ?
Mijn dochtertje heeft diabetes, en die mag echt geen Taksi/Wickie/chocomelk etc etc ivm de koolhydraten die erin zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf al sinds mijn 12 diabetes type 1. em ik reken gewoon de koolhydraten die in mijn glaasje drinken zitten en spuit ernaar.

Het beste antwoord

Hallo Annswers,

Bij de AH hebben ze Splash in de smaken mandarijn en lemon&lime ( het zit in een pak )
Ook hebben ze Crystal Clear in div smaken.

Bij de Hoogvliet kopen wij altijd Slimpie (aanmaaklimonade)

Groeten Leonard

Toegevoegd na 2 minuten:
ik weet dit omdat mijn dochtertje diabetes heeft, en dit dus gelukkig wel mag drinken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Natuurvoedingwinkels en bij de AH. Zonnatura heeft ook producten voor diabetici.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de supermarkt heb je Light limonade. Echt speciaal voor diabetici zal er niet zijn, het is namelijk achterhaalt dat mensen met suikerziekte geen suiker mogen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slimpie inderdaad :)

Toegevoegd na 24 seconden:
bij AH
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
diaran is ook zo,n merk die je zowat overal kunt kopen
als de supermarkt het niet heeft de betere drogist verkoopt het wel ( DA )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste supermarkten kan je Rivella kopen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste supermarkten hebben wel een schap met diëetproducten en daar is het vaak te vinden.
Overigens mag een diabeet ook wel normale limonade drinken,mits met mate. Ik neem aan,dat je over siroop praat.