Zeker weten tijgernootjes van Duyvis bacon&kaas :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

duidelijk tijgernootjes idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij vinden de "dry-roasted" pinda`s gekruid en lekker pittig het lekkerst.
amc
14 jaar geleden
De lekkerste zijn - sinds het voorgoed verdwijnen van de Tuinkruiden Brosnoten van de Hema in de late jaren '80, die ik nog steeds mis :snik: - toch die van Duyvis, en dan met name de Tijgernootjes (smaak naar keuze).

Maar hoe meer glazen bier je gehad hebt, hoe lekkerder de borrelnootjes van eender welk merk worden. ;-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt pistachenoten het lekkerste bij alcohol.
en vooral met YENI RAKI...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poestanootjes van Duyvis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is misschien wat controversieel maar M&M's in de kaasfondue als alternatieve borrelnoot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AH Shanghai-nootjes probeer maar !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cashewnoten vind ik heerlijk bij een biertje slik mmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hele pikante, wasabi noten, daar kan je van blijven eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen borrelnootjes, maar Hotkrokantjes! MMmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
poesta`s en tijgernootjes
14 jaar geleden
De nootjes van Duyvis en Calvé, de andere merken vind ik minder knapperig. En natuurlijk: De Katjang Pedis.