Hoeveel chocomel word er in nederland gedronken en hoeveel daarvan word er gedronken door de jeugd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Antwoorden (1)

chocomel als dat je het hier verwoord kan je makkelijk terug vinden bij campina dat zijn gewoon de verkoop cijfers. en dan volgt er een schatting van het percentage dat je waarschijnlijk ook kan terug vinden bij het zelfde bedrijf.

mocht het gaan om cacao melk dan word het een heel ander verhaal, dan moet je alle bedrijven in de hele wereld van cacao bekijken sowieso is de omslag van cacao in amsterdam de grootste van europa. dus de meeste bedrijven die cacao leveren aan nederland komen ook uit nederland. dus die cijfers kan je bekijken en welke bedrijven zij gebruiken.