Is er een groothandel waar ik veel originele Nespresso capsules kan inkopen?

Bij Nespresso is er een maximum van 1500 capsules per bestelling daardoor kan ik niet veel inkopen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
2.8K
ronron1212
4 jaar geleden
1.500 hoe groot moet de voorraad dan wel niet worden.
Pieterke
4 jaar geleden
Meerdere bestellingen plaatsen?
Thecis
4 jaar geleden
Even bellen met de sligro, makro, etc. Dan ben je er zo achter. Bovendien kan je wellicht met de groothandels een prijsafspraak maken als je (bijvoorbeeld) 10.000 stuks of meer wilt afnemen.

Antwoorden (1)

De Makro. Is eigenlijk alleen voor ondernemers. Die krijgen alleen een klantenkaart. Als je iemand kent die een onderneming heeft of al een klantenkaart heeft. Dan zal je zien hoeveel het scheelt daar in te kopen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Vorige week stond in nieuwsberichten dat particulieren ook bij groothandels mogen kopen, omdat die nu (door coronasluiting) de horeca als klant enorm mist.