Geld het verbod verkoop alcohol in supermarkt na 20:00 s'avonds nog steeds?

Anno 28 januari 2022 geld dat verbod nog aangezien horeca wel tot 22:00 alchol mogen serveren

2 jaar geleden
in: Dranken
10.8K
crispy
2 jaar geleden
Als je opschiet haal je het nog voor 20.00

Antwoorden (2)

Nee, dat is niet meer van toepassing. Sinds 26 januari 2022 mogen winkels open blijven tot 22.00 uur.
Amadea
2 jaar geleden
popeye
2 jaar geleden
Maar er is totaal geen informatie over verkoop van alcohol na 20:00, niet op de site en ook niet tijdens persconferentie
Amadea
2 jaar geleden
Waar niet over gesproken wordt is niet meer van toepassing. Zou ook nogal krom zijn als je wel in een café tot 22 uur aan de drank kunt, maar het niet zou mogen kopen in de supermarkt.
popeye
2 jaar geleden
Ja maar dat weet je in Nederland dus nooit omdat hier alles krom is
Amadea
2 jaar geleden
Dat is toch echt niet zo...
Dat verbod gold zolang er ook geen alcohol na 20.00 uur op andere plekken verkocht mocht worden op andere plekken, zoals in de kroeg - sinds dat weer mag tot 22.00 uur mag het ook weer in de winkels.