Welke wijn lijkt op Canei? In smaak.

Ik ben gek op Canei, maar mijn vriendje wil ook wel eens een andere wijn drinken en ik vind dat ik ook maar eens wat anders moet proberen.

13 jaar geleden
in: Dranken
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets anders wilt proberen, waarom dan niet iets dat géén kloon van Canei is? Anders kun je toch net zo goed bij Canei blijven?

Het beste antwoord

Oké, je zou kunnen beginnen met Lambrusco, die hebben ze in de varianten wit, rood en rosé.
Net als Canei een licht mousserende zoete wijnsoort.

In de Spaanse variant kun je kiezen voor een Cava

Je zou in Italië kunnen blijven met je keuze en dan probeer je een Prosecco of Asti Spumante

Zuid Afrika? mmmm de Vonkelwyn

Toch maar Frans??....in ieder geval een soort die Crémant is en daar heb je weer heel veer variaties in.
Crémant de Bourgogne of Crémant de Loire

enfin, a la votre santé
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 perfect antwoord!

Andere antwoorden (2)

de estrella van gall en gall die kost 3.99 en erg lekker wel wat zoeter dan de canei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een prosecco, heerlijk!