Ik kreeg in een kerstpakket een metalen plaatje met verschillende formaten rondjes. Waar dient dit voor?

Gehad in een kerstpakket samen met een pizza snijder een broodtang en een kaasschaaf....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Daarmee kun je porties spaghetti doseren.

Toegevoegd na 33 seconden:
Echt zo een ding dat je nooit gebruikt.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat houdt doseren in ? Meestal doseer je pasta spaghetti op gewicht ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kleine gat is voor één persoon enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klein portie dan maar. maar bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat ze die rotzooi hebben uitgevonden.
Maar wat is een broodtang
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Laten ze maar een pak koffie,e.d in dat kerst pakket doen.
+1
Daarmee kan je de ringmaat meten van jouw geliefde! Een ring doet 't altijd goed in een relatie....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel, iets dergelijks zat ooit bij het boek " de penismonologen". Was om de maat van dat bepaalde lichaamsdeel te meten.
Maar kan me voorstellen dat er ook een versie bestaat voor een vinger, zoals in het antwoord hierboven wordt beschreven.

Toegevoegd na 1 minuut:
en in de context van je beschrijving, is een spaghettimaat wel het meest voor de hand liggend...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dan wel voor hele dunne penissen. De maat voor een vierpersoonsportie spagetti is nog steeds erg klein uitgevallen ;o)
liveisgreat
12 jaar geleden
en hopelijk krijgt men dan niet ook nog een erectie als men die meting uitvoert....D
escape
12 jaar geleden
Spaghetti en penissen hebben waarschijnlijk één ding gemeen: More than a mouthfull is wasted.
Heel handig keukenhulpje:
Neem bijv. haricot verts, stop 1 van die gaten ermee vol, tik zacht, alle boontjes vallen naar 1 kant, dan kun je al die vieze bruine puntjes er in 1x afsnijden.
Daarna tik je de boontjes naar de andere kant en weer kun je vieze puntjes eraf halen.
Je moet hier even handigheid in krijgen.
Met het snijden bijv. alleen boontjes op je snijplank, rest voor je aanrecht.
Dit werkt echt supersnel, beter dan 1 voor 1 afhalen!!!!!!
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha, wat leuk bedacht !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stond zelf met die boontjes te klungelen en het duurde hartstikke lang, dacht toen aan deze vraag, wilde dat ik het had, want zou het gelijk geprobeerd hebben.
Als je er een paar tegelijk in je hand houd gaat het ook, maar met dat hulpmiddeltje gaat het denk ik makkelijker.
Ik ga inderdaad op zoek of ik hem ergens kan kopen :-))