Wat is het merk van de italiaanse kaaskoekjes die ze bij de Xenos verkopen?

Liggen meestal dichtbij de pesto en word verkocht in zakjes. Wil graag het merk en de italiaanse naam weten. Zijn er ook in ham/bacon smaak en er staat waarschijnlijk iets van formaggio op. Kan helaas niet zelf naar de winkel om te kijken want zit in het buitenland.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Xenos koop vaak groot in bij de Sligro (Shopping Discounter)
Je kan dat daar navragen bij de Sligro.

Vraag het anders even aan de bedrijfsleider daar.