Weet iemand hoe lang je de Provencaalse kip in braadzak van AH goed kunt houden?

Ik wil dit in de webwinkel van AH bestellen en met Kerstmis eten. Kan ik de kip zo lang goed houden in de koelkast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er geen data op?
Ik zou met kip erg voorzichtig zijn, met vlees sowiezo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet hem nog bestellen dus dat weet ik niet. Ik kan niet naar de winkel moet hem dus in de webwinkel bestellen.

Antwoorden (2)

Beste mevrouw Van den Berg. Hoe moeten wij dit nu weten? Ik adviseer dat u even belt met het hoofdkantoor van AH. Dit is het gratis nummer van de klantenservice 0800-0305. Zij kunnen u vast wel vertellen of de kip nog tot Kerstmis onbereid te bewaren is. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u de kip misschien beter een week later bestellen, zodat hij wel vers op tafel komt. Eet smakelijk alvast. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kon zijn dat iemand toevallig ook zo'n kip had gekocht en wist hoe lang die houdbaar zijn. Een week later bestellen kon niet want die data waren al vol. En mijn ervaring is dat ze bij het hoofdkantoor dit soort zaken ook niet weten. Omdat ik van anderen afhankelijk ben om naar de winkel te gaan heb ik de vraag hier gesteld. Ik lees hier wel vaker soortgelijke vragen. Maar in ieder geval bedankt voor uw reactie.
de afhaal datum is belangrijk zoals met alles ook als het geen kerst is