Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang blijft een Big Mac lekker als ik hem invries?

Ik heb namelijk bonnen van de Mac en wil veel hamburgers in gaan slaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag voor de bonnen alleen de hamburgers zelf, dus alleen het vlees, geen brood saus ed, de hamburgers kan je prima invriezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw vraagstelling gaat uit van de vooronderstelling dat een Big Mac lekker is. Daar zijn de meningen over verdeeld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik denk dat het niet echt lekker is om hem in te vriezen maar heb 't eerlijk ge zegt nog nooit uitgeprobeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
met broodje en al ? gatver lijkt me een slecht plan
Ik ben bang dat zodra ie koud is, er niets meer van te maken is. Als je hem na invriezen en ontdooien weer opwarmt, is het brood slap van het vocht en de ingetrokken saus, de sla verlept door de vele temperatuurveranderingen en de hamburger taai. Ik ben bang dat je er niet veel plezier meer van zal hebben dan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Big-Mac is alleen maar lekker als je 'm direct opeet. Als je 'm gaat invriezen en weer ontdooit en opwarmt om op te eten, dan krijg je een raar, klef, papperig geval dat zelfs niet meer lijkt op een Big-Mac. Dat komt omdat er een sausje tussen zit, en dat trekt in het broodje. En natuurlijk wordt ook die ijsbergsla zo slap als een vaatdoek.

Je kunt het dus best doen, en je zult er vast niet ziek van worden, maar je houdt een soort varkensvoer over na ontdooien en opwarmen. Je kunt dus beter al je bonnen inwisselen en je hele familie trakteren. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is sowieso niet lekker als je een Big Mac invriest en daarna weer opwarmt. Zowel de smaak en de structuur gaan achteruit. Mocht je het willen proberen haal dan de sla eraf voor je de burger invriest. Bewaar de burger maximaal 6 dagen in de vriezer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is nogal moeilijk om n big mac in te vriezen Dan zou je hem zonder sla en zonder saus moeten bestellen of apart erbij moeten vragen
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding