kun je chocolade letters aan elkaar smelten??

mijn vriendin vroeg of je chocolade letters aan elkaar kon smelten en hoe, maar dat weet ik niet, weten jullie het?? wij kunnen op internet niks vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook glazuur gebruiken om de letters aan elkaar te krijgen,dan blijven ze zeker weten heel.
Het is van dat witte glazuur dat ook bovenop Tom- poucen zit.
Het is halfvloeibaar als je het verwarmt en stolt daarna.
Het wordt ook gebruik om marsepeinen bloemetjes enzo op taartjes en bonbons te 'plakken'.
Kan je gwn bij de supermarkt kopen.
Misschien een ideetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een naam of woord wil maken, is het mooist en duidelijkst om een andere kleur chocolade te gebruiken. Witte, bij melk of puur bijvoorbeeld.

Antwoorden (3)

Ja beide letters verhitten, daar waar je ze aan elkaar wilt hebben en dan tegen elkaar drukken.

Toegevoegd na 46 seconden:
Gebruik bijv een electrische kookplaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx, de vorige zei ook iets met een föhn, als het maar verhit word?? dan is het een eitje (A) thnx
paulus811
12 jaar geleden
of de letter daar mooier van wordt, vraag ik me sterk af.
Au bain marie werkt het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je dit HansBrinker? Met Au Bain Marie smelt je de hele letter. De vraagsteller wil twee letters aan elkaar hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de uiteinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met HansBrinker eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, dan vind ik het wel een goed antwoord. plusje ter compensatie.
ik zou chocolade au bain marie smelten (dus in een kom, gehangen in warm water) en dat als een soort cement gebruiken tussen de letters. Als je een letter op het aanhechtingspunt gaat smelten om aan de volgende letter te plakken, zal deze onherroepelijk vervormen.
paulus811