Hoe komt, het dat producten bij mij na een dag al gaan 'zweten'? Bijv. kaas en andere luchtdichtverpakte producten. Soort condensdruppeltjes binnenin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij heb je dan een probleem met de koeling. Kun je koelkast nog hoger zetten, zo niet tijd voor een nieuwe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja , mogelijk ,je koopt een pak voorverpakt sla, je koopt dan ook verpakte lucht . Ja in lucht zit water damp ,zeker als je het dan koud op bergt condenseert de damp .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan , maar je krijgt altijd snel condens bij verschil in temperatuur ,iets kouds in warme vochtige kamer slaat ook aan . Bijv met bril op van buiten naar binnen in warme kamer . Kaas zweet door warmte maar dat is weer een ander verhaal ,maar kaas ook niet echt koud bewaren dan verliest het smaak en wordt het hard .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je koelkast vol staat, is hij minder snel koud dan wanneer hij leeg/bijna leeg is. Je moet daarom soms je temperatuur aan de inhoud van je koelkast aanpassen.