Er zitten meerdere MacDonalds langs de A2, vrij lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai, als je even de moeite wilt doen om 'n stukje van de A2 af te gaan, kies dan voor afslag Vught. In het centrum van Vught (vlak bij de oprit naar de A2) zitten diverse leuke restaurantjes en eetcafés. o.a. Tzong Don: een heel goed Chinees Restaurant, een stukje verderop"De Gereghthof", of een Grieks of Italiaans restaurant een straatje verder. Wil je een wat snellere hap, dan zijn er de eetcafé's de s'Limmerick en 't Geveltje. In hetzelfde pand als 't Geveltje zit ook een erg goede bistro: Petit Ruelle.
Al met al een aanrader om toch even de snelweg te verlaten. Kijk o.a. even naar de bron. Alvast smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met het wegrestaurant "De Lucht". Het doet je er een beetje denken aan de "La Place" van de V&D, ook een buffet met hier en daar een stand met verschillende gerechten. Verder zit er ook een benzinestation achter het restaurant en een cadeau-winkel. Kijk maar eens op de link.

http://www.delucht.nl/