waar kan ik van die plastic bakjes met deksel kopen? ( zoals van de chinees) Ik kan alleen groothandels vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn zo handig.....! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag: +
Ik gebruik ze om mijn mozaieksteentjes in te bewaren/sorteren en ik kom er altijd tekort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bewaar ze sowieso altijd. Even afwassen en hup, je hebt weer een paar mooie diepvriesbakjes! (of mozaïekbakjes...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de makro in Groningen kan je gewoon zo ook als particulier binnen wandelen hoor... hoef je geen pas meer voor te hebben

Het beste antwoord

Waarom vraag je de chinees niet of je er een aantal kunt overnemen? Zijn vaak aardige mensen en ik denk dat het wel gaat lukken. Wel de makkelijkste weg denk ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat je bij een chinees er best een aantal gratis zou kunnen krijgen. Maar.....toevallig kwam ik bij de xenos en daar lagen ze ..gewoon in het schap. Toevallig! Ook moest ik wat zeep kopen bij een zeepwebshop ( voor zeepkettingen) en dat kwam in die bakjes. Dus heb ik het haar gevraagd en ik kon er 10 kopen voor 2,90. Dus dat viel wel mee.

Andere antwoorden (5)

kheb na googlen inderdaad alleen sites kunnen vinden zoals: http://www.verpakkingshop.nl/index.php/cPath/135

Verder denk ik dat je moeilijk aan deze bakjes komt per stuk. Ik weet wel dat meerdere toko's ze verkopen. althans daar zie ik ze wel vaker liggen, misschien moet je het eens bij de lokale toko proberen en anders kan je het aan die gene altijd vragen, dan kom je er vast wel uit :)

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Antwerpen in de van Arteveldestraat (in de Chinese wijk zeg maar) is een winkel gespecialiseerd in verpakkingen waar je ze per 50 stuks kan kopen. Prijs: 7,50 euro voor 50 stuks inclusief deksels. Maar ik weet niet of je daar soms komt of waar je woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop zelf nog wel eens verpakkingen bij www.packcenter.nl Die bij ons kan je af en toe ook zo eens kopen zonder KvK, maar dan moeten ze wel in jouw buurt zitten want volgens mij hebben ze geen webshop.
Soms kan je het treffen en hoef je ze niet in zo grote hoeveelheden te kopen.

Voor de rest ga ik mee met bovenstaande antwoorden en zou je eens kunnen vragen bij jouw plaatselijke chinees of je niet een paar van die bakjes van hun kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in een groot aantal toko' s waar ze chinese en surinaamse producten verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de blokker