Wat is het verschil tussen marlboro en marlboro lights?

Ik wist niet dat er van Marlboro ook lights bestonden, dat zag ik van de week ineens. Maar wat is eigenlijk het verschil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

In light sigaretten zit minder teer en minder nicotine. Helaas zitten er in sigaretten nog veel meer andere ongezonde troep, en juist die andere ongezonde troep zit er weer meer in light sigaretten. Het roken van light sigaretten heeft dus eigenlijk helemaal geen nut.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik hoop trouwens dat je niet van plan bent te gaan roken toch? Als een meisje van 15, je komt er niet zo vanaf en kan veel problemen veroorzaken..