Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is energie?? (het drankje)

iedereen die ik ken drinkt energie maar wat is het eigenlijk en waar smaakt het naar???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
791
Kimath
12 jaar geleden
Zal een goedkope versie van Red Bull zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Energie heeft geen smaak, omdat energie het aan kilojoule is dat als zuiker omgezet wordt in brandstof voor je lichaam. Maar meestal wordt dit in deze drankjes geleverd door suiker, dus in dat geval is het zoet. De cafeine en de taurine zorgen ervoor dat je wakkerder en allerter blijft. Deze stoffen werken dus door in de chemie van je hersens.

Toegevoegd na 44 seconden:
aan= aantal
zuike= suiker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waar het naar smaakt is lastig te omschrijven.. het is in iedergeval mierzoet..

En het is een goedkopere variant van Red Bull.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met energie wordt verwezen naar Energy drink. Dit zijn drankjes die een hoog caffeine en taurine gehalte bevatten. Dit onderdrukt het moe zijn waardoor je er energie van krijgt.
Je hebt voortaan erg veel varianten van deze drankjes.
De bekenste is Red Bull
Daarnaast heb je nu
Golden power, Monster, Rockstar, Go Fast, Burn en ga zo maar door

Toegevoegd na 47 seconden:
Mijn moeder zegt altijd dat ze het naar anti biotica vind smaken. Ookal vind ik het een gekke vergelijking. Koop en proef inderdaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een van de stoffen met het hoogste aantal "Energie" is Glucose. En Glucose smaakt zoet inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding