Is het melkpoeder uit de pakken nescafe capuccino ook los te koop?

Ik bedoel van die kartonnen dozen waarin apart verpakt, 8 koffiepads zitten en 8 zakjes speciaal melkpoeder.
Dat melkpoeder zou ik wel graag als grote bus kopen, doe ik zelf wel een schepje in een kopje samen met een "gewone" koffiepad. Ik gebruik nu ook gewone koffiepads erbij want ik kocht per ongeluk de decafe variant.
Iemand dat ooit ergens gezien? Evt van een ander merk?

13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Ik weet zeker dat ik het ook wel eens in een grote pot heb gekocht, maar ik kan nu alleen nog zakjes vinden:

Friesche Vlag Capuccinoschuim, in ieder geval te krijgen bij AH.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens bij Dirk v/d Broek, volgens mij verkopen zij cappu-melkpoeder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
is dat ALLEEN melkpoeder of zo'n mengsel dat in principe kant en klaar is (dus met koffie erin) die hebben ze nl wel gewoon bij de supermarkt hier