hoe maak je een lekkere thee om geconcentreerd te blijven werken?

dus echt zelfgemaakte thee
(bijv. honing, citroen, etc.)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik drink elke dag een kop groene thee. Met daarin een verse citroen,uitgeperst. En een eetlepel honing. De zoetheid van de honing compenseert het zure van de citroen. En het is goed voor je weerstand,want van griep of verkoudheid is geen sprake.

ik vind mintthee heerlijk opwekkend, alleen de geur al. je koopt een plantje bij de turk, of takjes verpakt in de koeling bij sommige supermarkten. heet water er over, en een lepeltje honing er in, mmmm.

Ik maak graag thee met gember, kaneel, citroen en honing. Kook water, pak een theepot, snijdt wat schijfjes van een stuk verse gember, maak er wat inkepingen in, stop het in de theepot. Een pijpje kaneel erbij en wat citroenschijfjes. Daarna schenk je het water erover en je laat het lekker trekken. Zet de theepot op een warmhoudplaatje als je die hebt. Onderstaande tekst heb ik uit de bron gevist: Onderzoeker Zoladz presenteerde dit jaar op de jaarlijkse bijeenkomst van de Amerikaanse Association for Chemoreception Sciences de resultaten van een studie waaruit blijkt dat de geur van kaneel een positieve uitwerking heeft op de hersenactiviteit.'S Kaneel zorgde voor meer concentratie, een beter (werk)geheugen en toegenomen visueel-motorische snelheid bij het werken met een computergestuurd programma. De onderzoekers zijn benieuwd of kaneelolie cognitieve vaardigheden bij ouderen, mensen met examenvrees en mensen met cognitieve stoornissen kan ondersteunen. Gember werkt verwarmend en stimulerend. Ik persoonlijk krijg altijd een energieboost van citroen. Toegevoegd na 1 minuut: Oh ja, en eventueel zoeten met honing.

Bronnen:
http://www.earth-matters.nl/121/1016/ziekt...

Ik vind Bondi Chi tea latte kaneel erg lekker. Is alleen niet zelf gemaakt. Maar je hoeft er alleen maar opgeklopte melk aan toe te voegen en smullen maar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100