Wat zit er eigenlijk allemaal in boterhamworst?

Ik vraag me af wat er in boterhamworst zit, omdat het her zo onnatuurlijk uitziet en eigenlijk ook niet meer naar vlees smaakt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (4)

Vleesafval,gemalen orgaanvlees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boter en ham en daar maken ze dan worst van. En zo nu en dan zit er ook dioxine in, maar dat hoort niet: http://kvw.rvu.nl/index.php?page=aflevering&action=show&id=222
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vleesresten en soja, zoals in alle worsten en frikandellen. Er is een fabriek in Nederland, waar botten van de slachtery ingaan en waar vleespasta en autobrandstof uitkomt. De vleespasta gaat naar de worstfabrieken en de brandstof wordt gebruikt voor de vraxchtwagens van het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koeien ogen enz hahaha