Hoe heet dit eten (het bestaat uit bladerdeeg zalm en spinazie)?

Ik weet de naam niet van dit: Bladerdeeg gevult met zalm en spinazie.

zie afbeelding. (rechterkant van de afbeelding,)

weet iemand hoe dit heet. de naam, van hoe je het koop in de winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.2K

Het beste antwoord

Het heet geloof ik gewoon zalm in bladerdeeg met spinazie en je kunt het kopen bij de Lidl (in het vriesvak) Er is ook een variant met witvis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het heet: 'zalm in bladerdeeg'.
Je kunt het zelf maken: http://www.smulweb.nl/recepten/1150665/Zalm-in-bladerdeeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet spinakopita en het is een meze, een voorgerecht in de Turkse en Griekse keuken.