Ik kan jou alleen een leverancier noemen (Hela Thissen b.v.) Magalhaesweg 1 te Venlo.
Deze heeft kesbeke in het assortiment misschien een belletje en je krijgt adressen waar deze augurken te koop zijn.

Toegevoegd na 19 minuten:
C 1000 heeft diverse kesbeke augurken in de aanbieding deze week voor 1 euro.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de meeste AH's hebben deze in het schap. HEt is maar een klein stukje dat zij hebben van kesebeke, maar dit groeit met de jaren. Naast de andere augurken van bijv. kuhe vind je het stukje met kesebeke..

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry kesbeke bedoel ik, maar ik weet het zeker dat je daar de artikelen kan vinden, want ik kocht deze ook voor een speciaal sport dieet waar ik geen suikers voor in mag nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het eens bij de Jumbo of AH