Hoe kan je het beste een voedingsschema maken?

Ik ben 15 jaar en 180 lang, 63 kilo.
Ik ben nog in de groei en ik fitness 3 keer per week.
Ik zou graag willen weten hoe je een voedingsschema kan maken. Ik heb al een en ander gezien op internet maar dat ziet er vreselijk ingewikkeld uit. weet iemand een site waar ik online een voedingsschema kan maken of kan iemand er één voor mij maken?
alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je bij een goede sportschool fitnesst moet m.i. zij jou ook hierin goed moeten begeleiden. Zorg dat je gevarieerd eet, sla geen ontbijt over, schrap evt suikers, drink geen frisdranken, eet om de 2-3 uur dit om je stofwisseling op peil te houden, eet geen kaas muv huttenkase, of neem af en toe magere kaas, vul je dieet met eiwitten aan, tonijn op waterbasis is goed, drink na je training een eiwitshake, grill je vlees, bij voorkeur kip. Wok je eten. Veel groente en fruit, de suikers haal je weer uit je fruit.

Ik adviseer je om door een diëtiste een dieet te laten maken,je bent namelijk nog jong en in de groei en dan is het niet verstandig om zo van internet iets af te halen of iets zelf te maken.Een diëtiste is gratis en weet wat goed voor jou is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100