zit er glucose in spa rood, rivella of cola zero?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
4.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Cola zero is zoetstoffen.
en welke versie rivella?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gehoord dat er in Cola Zero wel degelijk een klein beetje suiker zit maar of het waar is weet ik niet.

Het beste antwoord

Spa rood is gewoon water met bruis,geen zoetstoffen.Cola Zero is ook met zoetstoffen en zonder glucose.De 'gewone' Rivella (met een voornamelijk rood label), met suiker als zoetstof, en een versie zonder suiker, Rivella Light.Dus de rode Rivella bevat glucose.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tnx

Andere antwoorden (1)

Spa rood is enkel water met koolzuur erin zodat het begint te bruisen. En voor de Rivella en de Cola zero zou ik zeggen. Naar de winkel en op de verpakking kijken ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar ik ben lui en heb het voor morgen nodig