Omdat ze die producten in heel europa verkopen

De verpakking is in alle Europese landen gelijk.
Het product staat in alle Europese talen op de verpakking vermeld, alleen in het Engels iets groter.

Door dit te doen houden ze het product goedkoper
Het verdient geen schoonheidsprijs maar voldoet wel aan de wettelijke normen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de verpakking in heel EU gelijk? Het merk Albert Heijn komt alleen voor in Nederland en België. Het lijkt me sterk dat de ICA (eveneens onderdeel van de Ahold groep, te vinden in Zweden) producten verkoopt met het logo van AH... Of producten van Pingo Doce met een AH verpakking??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, in meerdere landen ( bijv. finland zie ik ze vaak ) zijn er albert heyn euroshopper verpakkingen.
Zo kun je soms in het buitenland ineens spiced cookies ( speculaas ) kopen...best handig hoor.
Je moet er rekening mee houden dat, ondanks dat we in NL wonen, er ook veel buitenlanders hier boodschappen doen. Een beetje multiculturele verpakking is dan wel zo handig.
Overigens zul je in België, waar AH sinds kort ook gevestigd is, ook Franse teksten op de verpakking zien staan.

Verder is de Albert Heijn onderdeel van Royal Ahold. En Ahold is een internationaal bedrijf, met supermarkten in USA en EU.

Zie bron voor een kaart waarop te zien is welke merken Royal Ahold heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er ook toeristen komen naar Nederland de boodschappen doen.