Waar komt het woord kapsalon vandaan?

Ik bedoel zo'n bakje met patat en shoarma, waarom heet dat een kapsalon?

Weet jij het antwoord?

/2500

De oorspronkelijke naam van patatje kapsalon is patatje Hassalon, dat is verbasterd tot kapsalon. Toegevoegd na 3 minuten: " En ik heb laatst voor het eerst sinds tijden die bij Hofplein gehaald, was ook heel goed te doen inderdaad. Has vind ik persoonlijk weer minder, omdat ze die kleine McDonald's frites gebruiken. Daar heet het officieel trouwens hassalon" Toegevoegd na 4 minuten: : Toegevoegd na 17 minuten: Sunday: Food: Mac Fish Burger 350 kcal, Kapsalon (Hassalon) 1200 kcal Drinks: 2L Total: 1550 kcal

Bronnen:
www.ontdekislam.nl

De oorspronkelijke naam van patatje kapsalon is patatje Hassalon, dat is verbasterd tot kapsalon. " En ik heb laatst voor het eerst sinds tijden die bij Hofplein gehaald, was ook heel goed te doen inderdaad. Has vind ik persoonlijk weer minder, omdat ze die kleine McDonald’s frites gebruiken. Daar heet het officieel trouwens hassalon" (uit ontdekislam.nl) Sunday: Food: Mac Fish Burger 350 kcal, Kapsalon (Hassalon) 1200 kcal Drinks: 2L Total: 1550 kcal

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100