Een uurtje na het avondeten heb ik altijd nog honger en dan wil ik graag iets warm eten. Maar wat zou ik kunnen eten?

We hebben altijd alleen maar brood en appels :s

Toegevoegd na 9 minuten:
Vergeten te melden.
Ik ben vegetarier ik mag geen tosti eten en geen ei bakken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Wentelteefjes

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=8370
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

koop wat hamburgers bij de supermarkt die je later kunt opwarmen. Het is een warme, snelle en lekkere hap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem gewoon wat fruit, of fruitsalades,
of yoghurt met fruit erin, neem in ieder geval niet te zwaar eten, of als t vaak gebeurt, neem voor t avondeten een tussendoortje, en eet iets later dan je nu doet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vandaag al 3 appels gegeten. Daar heb ik nu echt geen zin meer in.
Een tussendoortje (behalve brood) mag ik niet.
Later eten is geen optie want als ik thuis kom heb ik al hele erge honger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat nogmeer dan alleen appels hoor aan fruit... waarom mag je geen tussendoortje dan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee.
Ik vraag t maar niet want dan krijg ik te horen.dat ik verwent ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh zo...tja
Hallo, misschien kun je tosti maken het is warm of schep meer op of je pakt veel en later laat je het staan en bedek je het weer voor straks om het weer warm te eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of drink een kop thee, met een koek erbij of zo. De thee is i.i.g. warm, misschien voldoet dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruit of yoghurt maar meestal heb je honger omdat je dan te snel eet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bak een eitje doe ik ook veel heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schil de appel
snij de appel in schijfjes
De appelschijfjes bakken op een laag vuurtje (ca 3 minuten, regelmatig keren)
Rooster een snee brood
Vervolgens de geroosterde boterham garneren met de gebakken appelschijfjes, beetje poeder suiker erover.

En je hebt een warme snack!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'n opkikkersoepje..tuinkruidenbouillon uit 'n potje,je kent 't wel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik ook zeggen, en dan met een boterham met boter erbij.
Heb je echt honger of voel je je 'leger' omdat je eten dan aan het zakken is, dus voel je je eigenlijk 'minder vol' dan net na het eten? Want in dat geval heb je geen honger, dan zou een kop thee of een glas water al voldoende zijn.
Het eten van een appel wekt bij sommige mensen juist weer eetlust op.
Maar je zou een uur na je eten geen trek moeten krijgen/hebben, dan eet je misschien niet voldoende of in de verkeerde samenstelling.
Als je echt flauw bent en iets hartigs wilt, dan zou ik eens kijken in de winkel naar oplosbouillon of -soep in vegetarische varianten, of van dat vegetarische broodbeleg ('nepham' etc) waarmee je een tosti zou kunnen maken (wat ook kan met bijvoorbeeld ketchup en vegakaas).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou als er van de avondmaaltijd nog wat over is, dat kunnen opwarmen. Als er niets over is, kan je je ouders vragen of ze voortaan net iets meer kunnen koken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook een tosti met alleen kaas maken.Is ook lekker. Of is kaas ook een probleem?

Maak anders een pannenkoek. Je kunt van een half pak pannenkoekenmeel beslag maken en dat in de koelkast bewaren. Is enkele dagen houdbaar. Voor gebruik even omroeren, want de kleur is dan grijsachtig.

Maar bovenal raad ik je aan om tijdens de maaltijd meer te eten. dan valt je avondtrek misschien mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een uur na een maaltijd honger hebt kun je er gif op innemen dat die maaltijd een hoog percentage snelle koolhydraten bevatte, zoals suikers en andere geraffineerde koolhydraten zoals witte rijst en pasta of aardappelpuree. Tenzij je natuurlijk veel te weinig gegeten hebt maar dan ligt de oplossing voor de hand. Vervang een deel van je koolhydraten door groente en eet iets meer eiwitten, zoals eieren, vis (als je die wel eet), of vleesvervangers.