ik wil in 28 dagen 5/7 kilo afvallen..hoe kan ik dat halen??zonder mij slap en energieloos te voelen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongezond veel voor zo'n korte tijd - realiseer je dat je je eetpatroon kunt aanpassen, maar zodra je daarmee ophoudt, komen de verloren kilo's er minstens zo hard weer bij, en waarschijnlijk met een bonus.

Het beste antwoord

Je kan een dieet doen met veel eiwitten.
Hieronder een website met dieettips om snel af te vallen zonder hongerl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Goed ontbijten en 's avonds minder eten. 's Avonds verteerd het sneller en kom je aan. Als je goed ontbijt, verbrand je dit de hele dag nog, en word je er niet dik van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5/7 kilo staat gelijk aan 714 gram. Door niet te snoepen, gewoon aardappels, vlees en groenten te eten en maximaal 1 koekje bij de koffie te nemen moet je die 7 ons makkelijk redden in een maand tijd.

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nav het antwoord over 'niet 's-avonds eten' heb ik deze link toegevoegd. Hier staan nog een paar goede tips die helpen bij het afvallen, wie weet val je dan nog wel meer af dan je eigenlijk van plan was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze heeft het alleen over kilo's en geen 7 ons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze heeft het over 5/7 kilo. 1000 gram / 7 * 5 = 714 gram
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
well duh jeffrey.... in ieder geval staat dat er niet en is mijn antwoord wel waardevol volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje flauw alknobe. Bovendien betekent een schuine streep naast 'gedeeld door' (in breuken) ook gewoon 'of'. Zie http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/734 Dus Manoniempje zegt 5 of 7 kilo te willen afvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeveel ze ook af wil vallen, het advies blijft hetzelfde
Ik heb een (streng)dieet gevolgt wat voor mij heel goed werkte, ik viel zelfs 5 kilo af in 2 weken.
ik kreeg eiwitshakes die 2 maaltijden vervangen, en at 1 maaltijd per dag, ik mocht dan alleen vlees, vis, eieren, groenten, en kaas eten.
wat ook heel erg scheelt is geen suiker meer doen in je koffie/thee in het begin is het moeilijk maar je raakt eraan gewend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zo snel afvalt is het resultaat meestal maar tijdelijk, en als je dan weer 'gewoon' gaat eten, komen de kilo's er weer bij.

Beter is om een gezond eetpatroon aan te leren in plaats van een tijdelijk dieet. Door gezonder te gaan eten kun je ook 500 gram tot 1 kg per week afvallen en is het resultaat langdurig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink dagelijks 2 tot 3 koppen groene thee,en je bent reeds binnen 4 weken een kilootje of 2 lichter!

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetenschap/article/detail/1246340/2011/04/05/Groene-thee-is-goed-voor-de-lijn.dhtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoord zal wederom niet erg populair worden, maar het gaat om de effectiviteit. Phentermine is een supplement waarbij je gegarandeerd je kilo's afvalt in 28 dagen. Er zit echter wel een (zeer klein) medisch risico aan vast, en het mag niet worden gebruikt door mensen met hartproblemen.

Je eer zeer weinig want het onderdrukt de honger, maar tegelijkertijd ga je als een speer. Ik vind het een geniaal hulpmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe mee aan herbalife, perfect middel om mee af te vallen lekker gezond etc. ik doe het zelf ook, ik heb last van erfelijke bloed armoede. Sinds ik de herbalife doe ben ik gestopt met de pillen te slikken voor me bloedarmoede. ik voel me nog beter dan de tijd dat ik medicijnen slikte. het is wel iets waar je serieus mee aan de slag moet gaan, je krijgt er ook nog persoonlijke begeleiding bij. Dat is vooral heel fijn! ik ben afgelopen week 1,5 kilo kwijt geraakt

Toegevoegd na 3 minuten:
niet eten is niet goed. als je wilt afvallen moet het gecombineerd worden met sport.
Wat is zeg is een shake in de ochtend en 1 in de middag. tussen door mag je max 2-3 stuks fruit eten of een crackertje met gekookt ei of een beschuitje met kaas en nog veel meer dingen. Je hebt een speciale thee waardoor je vaker ontlasting hebt. kort om geweldig! ik ben echt tevreden