Betaalbare proteïne

Ik wil graag het proteïne dieet gaan volgen, maar vind al die poedertjes, drankjes en repen erg duur. Weet iemand wie de goedkoopste aanbieder is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Ze zijn allemaal duur, want dan denken mensen snel dat ze wel goed zullen zijn, maar de enige die er van afvalt , is je portemonnee. Als het echt werkte zouden er geen dikke mensen meer zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook gewoon veel kip gaan eten en andere vlees, daar zit veel proteïne in
Kimath
13 jaar geleden
je hebt dat sure spul helemaal niet nodig om af te vallen.
Kimath
13 jaar geleden
dure*

Antwoorden (2)

Ik koop regelmatig proteinepoeder vanwege krachtsport.
Er zijn bedrijven die dit verkopen, ook on-line.
Heb zelf goede ervaringen met Bodyenfitshop.
Zij hebben diverse soorten proteinepoeders, waaronder wei-proteine. Dit is goedkoper, zeker in een grotere hoeveelheid (5 kg). Onlangs zag ik een advertentie waarin proteinepoeder voor het proteinedieet werd aangeboden, en de gevraagde prijs was schandalig hoog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij De Tuinen hebben ze goedkope sojaproteïne, in gigantische bussen. Ze zijn bijna elke maand wel opnieuw in de aanbieding, en dan zijn ze echt spotgoedkoop.