Welke kruiden gooien ze over friet heen in bepaalde cafetaria/ snacksbars? En waar kan je deze halen?

Ik weet dat t geen frietkruiden zijn die je gwn in de supermarkt kan kopen want deze smaakt anders. Vaak zit t op " kreukel friet"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
42.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak ook bij kebapzaken gooien ze deze kruiden over de frites heen

Het beste antwoord

Oranje gekleurd ?
Saté- kruiden is dat. Oorspronkelijk voor saté dus, maar ik vraag het ook altijd op mijn frietjes!
Pakje joppie met saté kruiden!! Hmmmm...
kan je in elke supermarkt kopen naast de kruiden.
Is niet hetzelfde als kippen, paprika of barbecue kruiden !!
Het is een mengsel van 10 tallen kruiden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik halen als ik tijd heb, bedankt!

Andere antwoorden (6)

in het duits is dat bratkartoffelgewurtzals.. is zoiets als paprikapoeder met zout. bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee of t zo heet maar zou goed kunnen dat t dat is, de kruiden zijn ook rood/ oranje van kleur. Enig
Idee of je dit zo ergens kan kopen?
Bij een snackbar waar ik werkte gebruikte we patatkruiden die van de groothandel kwamen. Zat in een plastic zak.
Ik raad aan om eens bij een groothandel te kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak doen ze ook rozemarijn en zeezout op de friet. Dat is gewoon in de supermarkt te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu ' patatkruiden' dat is te halen bij de deen. het zit gewoon in een potje net als kaneel. bij die afdeling kan je het vast wel vinden. succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze er kipkruiden over heen doen. Ik vind dat zelf wel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cajunkruiden doet men ook wel eens op friet, erg lekker.

Toegevoegd na 28 seconden:
Je kunt het gewoon in de supermarkt halen.