Hard kloppen met een garde
Vloeibaar boter toevoegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gewone garde is ook prima, vloeibare boter toevoegen is idd veel makkelijker.
waarschijnlijk kan je zelf wel een lepel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had laatst een yoyoutube filmpje bekeken over het maken van brownies in 3 minuten in de magnetron.
Daar heb je ook niet veel keukengerei voor nodig.

Zie bron voor de utube link...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb trouwens geen id hoe ze smaken, ik moet het zelf nog uitproberen.
Een mattie zei dat ze goed te eten waren, maarja smaken verschillen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met en garde of als het echt moet een vork...