waar laat de visboer zijn vis die hij niet meer kan verkopen. Vooral grote winkels zoals b.v. de macro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Zolang het niet overdatum is en nog aan een aantal eisen voldoet. Dan kan het ook nog naar de voedselbank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij het afval. De afvalverwerking kan op verschillende wijzen geschieden:
Verbranding in een verbrandingsinstallatie voor niet gevaarlijke afvalstoffen.
Een alternatief bestaat erin om dit afval te verwerken in een vergistingsinstallatie, waarbij het digestaat (de uiteindelijke compost) niet wordt verkocht als bodemverbeteraar, maar wordt afgevoerd naar een verbrandingsinstallatie of stortplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. niet want, de visboer besteld wa vis alle grote leveranciers hebben een sleutel van bedrijf de leverancier brengt s nachts alle vis wat besteld is als er iets over is

2.neemt hij dit mee naar huis voor thuis. denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen vis, maar ook ontzettend grote hoeveelheden ander voedsel wordt in Nederland gewoon vernietigd.
Daar zou je half Afrika mee van de hongerdood kunnen redden.
En niemand wil precies zeggen hoeveel van de versvoorraad wordt vernietigd.

Men probeert wel steeds meer iets nuttigs te doen met al het eten wat wij weggooien.
Dus gaat veel visafval en overgebleven vis hier naar toe:

Biogasfabriek Spakenburg werkt op visafval en oud brood