Smint, Drop, Kauwgom, Zuurtjes.

Je kan ze allemaal suikervrij krijgen, maar 1 tip: als je een hele zak drop wilt leegeten, zorg dan wel voor voldoende wc-papier in huis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauw? Een terechte waarschuwing, zoetstoffen kunnen bij overmatig gebruik nou eenmaal een laxerend effect hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is absoluut niet flauw nee,veel zoetstof werkt inderdaad laxerend.
Wat je lekker vind én wat te krijgen is in suikervrij. Ik hield het bij een suikervrij kauwgommetje.Van snoep ga je tóch wat meer eten, ómdat het mag.

Hoop dat je lekker afvalt met SB!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet een site watje misschien kan helpen hier komt ie

http://www.molblog.nl/bericht/Gezonde-snoep/