waar kan ik de prijzen van la place kijken? En zo niet dan dit: hoeveel kost 2saucsijzen broodjes en 2milkshake's bij elkaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Hoop je te kunnen helpen; heb niet de menulijst kunnen vinden. Wel hebben ze op de site de kortingscoupons en aanbiedingen, heb die niet door gekeken maar misschien zitten ze daar tussen.
Zie bron!