Nieuwe azijn gekocht ! Na een paaar dagen al troebel ..waar ligt dat aan ...?

Kan azijn bederven

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Staat de azijn warm? Ik heb nl. altijd azijn biij me als ik op vakantie ga met de caravn en in warme landen wordt die dan altijd troebel.. schijnt met de samenstelling te maken te hebben en kan echt geen kwaad!

Azijn bederft niet, want het is een reeds bedorven, bedorven wijn... Die troebelheid wil niet veel zeggen, kan drab geweest zijn die er al was... Maar bederven daar heb ik nog nooit van gehoord...

Azijn is zo zuur dat je zelfs een aangebroken fles zeker twee jaar gewoon in het keukenkastje kunt bewaren. De azijn gaat ook niet in geur of smaak achteruit. Soms ontstaat in een fles azijn een wittige draad doordat bacteriën die na het openen van de fles in de azijn terecht gekomen zijn van het azijnzuur weer water en alcohol willen maken. Je kunt de azijn gewoon door een koffiefilter gieten en zeven.

Bronnen:
http://www.burggroep.com/pages/nl/detailni...

azijn is al bedorven

heb je de dop er wel weer op gedaan en is het niet gewoon stof of weet ik veel wat, azijn bederft namelijk niet.

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, maar het zijn gewoon bacteriën en ik heb er verder niets van gemerkt en gewoon gebruikt. Is echt niks mis mee !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100