Kan ik een oliebol waar een beetje poedersuiker op zit nog in de magnetron opwarmen?

Toegevoegd na 29 minuten:
Edit: De oliebol smaakte nog perfect!
Bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Oliebollen moet je niet langer dan 20 à 30 seconden in de magnetron opwarmen. Zo'n korte tijd zal er met die poedersuiker niets gebeuren. Vanmorgen nog gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan, maar worden ze wel klef van (en de suiker kan erg heet worden.. Brand je niet!).

Beter kan je het op een schaaltje in de oven op 180g opwarmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja kan gewoon
maar de poeder suiker kan wel gaan branden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, maar het is aan te bevelen om eerst de oliebol in een papieren broodzakje verpakken. Dan trekt het overtollige vet in het papier en spettert dat niet door de magnetron.
Amadea