Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost zo een nieuwe pakje marlboro click?

Die sigaretten die je klikt en dan krijg je zo een mint smaak.. Hoeveel kosten die bij de sigarenboer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist niet dat Marlboro dat ook had... mijn maten roken die Kent sigaretten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Evenveel als de normale marlboro. Ik geloof dus 5,20 voor een pakje van 19 sigaretten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, zijn sigaretten tegenwoordig zo duur!? 5,20 voor 19 sigaretten is bijna 7 euro voor 25 sigaretten. Toen ik nog rookte (ruim 15 jaar geleden ben ik gestopt) kostte een pakje van 25 sigaretten zo'n 4,50 gulden als ik me goed herinner. Nu dus omgerekend 15 gulden. Even doorrekenend: mensen die een pakje per dag roken zijn ruim 150 euro per maand kwijt. Poeh, blij dat ik niet meer rook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Marlboro is altijd belachelijk duur geweest. Je hebt bijv. ook winston, dit zijn 19 sigaretten voor 4,50 of 4,60.
Nja..ik hoop ook dat mn vriend binnenkort stop, al rookt hij shag, dit is nog goedkoper..maar nog te duur hahaha

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding