De letters van de meeste supermarkten komen van de zelfde fabrikant. Alleen een andere verpakking erom. (Vergelijk de info op de verpakking maar eens).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt deels er zijn maar een paar fabrikanten die chocladeletters maken, zelfs die van de meeste supermarkten komen gewoon bij Verkade vandaan.
Het is ook zo dat er maar een paar fabrikanten zijn die de doosjes van chocoladeletters maken
omdat er anders maar 1 letter word gekocht omdat daar meer gram in zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In iedere letter zit evenveel gewicht aan chocolade.
Het zou oneerlijk zijn als iemand met een 'M' als voorletter meer chocolade zou krijgen als iemand met een 'I', daarom hebben ze het verdeeld over de letter, als je oplet zie je dat de poten/lijnen van de letter M veel dunner zijn dan de I(de I is heel dik om er toch evenveel chocoladegewicht in te stoppen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanavond bij het klokhuis om 1820 uur op ned. 3 laten ze zien hoe chocoladeletters worden geproduceerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mallen die gebruik worden zijn gemaakt om hetzelfde resultaat in gewicht te geven. Er zijn genoeg verschillende fabrikanten van chocoladeletters, maar niet zo veel fabrikanten van de mallen.