Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je van walnoten moeilijk naar de wc?

als mijn moeder walnoten eet dan kan ze lastig poepen op de wc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja, dat klopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Integendeel, walnoten helpen juist bij een moeilijke stoelgang. Ik denk dat je moeder van iets anders obstipatie krijgt.

Walnoten zijn zeer rijk zijn aan vitaminen en mineralen. Ze hebben een paar goede geneeskrachtige eigenschappen, vooral mensen met stofwisselingsstoornissen of verstopping kunnen hier hun voordeel mee doen. De walnoot kan er voor zorgen dat de darmfunctie (weer) gestimuleerd wordt. Walnoten bevatten beschermende vetten die de bloedvaten en het hart soepel en gezond houden. Mensen die geen vet meer verdragen kunnen matig van de walnoot gebruik maken zonder er last van te krijgen. Een dagelijkse dosis van 30 gram (6 a 8 stuks) per persoon wordt aanbevolen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou best kunnen. Darmen zijn soms rare dingen. Wat bij de een laxerend werkt, kan bij de ander obstipatie bewerkstelligen.

Drinkt je moeder wel voldoende (water bedoel ik). Minstens 2 liter per dag (koffie en thee limonade etc ook uiteraard)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel goed mogelijk.

Wellicht helpt het je moeder een beetje als ze voortaan eerst de walnoten pelt. Dan gaan ze een stuk beter door het darmkanaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook weer heel leuk Iam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaaaaaa,haaaaaaaaaaaaa +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grandioos, er wordt wel een beetj de spot gedreven met de vraagsteller maar het is hilarisch hoe hier op wordt gereageerd

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding