Waar vind ik nou van die nog ''echte stroopsoldaten?(lees toelichting!)

Bij de Tuinen en Jamin heb ik ze gezien, maar deze blijven hard! Ik zoek dus ''alleen'' die soldaatjes die helemaal zacht werden, en aan je kiezen bleven plakken.

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt voor de tips, ik ga er eens achteraan!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Op de Zaanse Schans zit een ouderwetse snoepwinkel waar ze ook verkocht worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In het openluchtmuseum in Arnhem kun je ze vinden in de oude snoepwinkel.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ze ook wel bij o.a. Plus te koop, in een speciale stelling met oudwetse snoeperij. Zelf niet zo weg van de stroopsoldaatjes, maar wel van de masseé.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open lucht theather idd of orvelte!!! Er zijn nog een paar andere ouderwetse snoepwinkels in nederland! Af en toe heb je ook nog wel eens een ambachtelijke snoepkraam op de kermis of jaarmarkt!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dille&kamille, weet niet precies waar deze winkel allemaal zit maar weet zeker dat ze in Deventer en Arnhem zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het zuiderzeemuseum bij Enkhuizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook online kun je ze kopen. Op deze site kosten ze 0,99 cent per stuk.........
https://www.snoepdiscounter.nl/c-2441834/oud-hollands-snoep/
amc