liet eiersalade vallen, bakje beschadigd, moest dit betalen... had ik dit niet nog om mogen ruilen?

had geen winkelwagen gepakt want maar paar dingen nodig. Eigen schuld zei filiaalleider en stuurde mij met kapotte salade langs de kassa. Is de Aldi niet verzekerd voor dit soort ongelukjes? Ik liet de salade tenslotte niet expres vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee je had dat niet hoeven te betalen alles wat je voor de kassa kapot laat vallen is gewoon kosten voor de winkel. dit staat ook in de wet. waarom weet ik ook niet precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
In de wet? Waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
zover ik weet wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is niet waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee dat dacht ik ik had zoiets op school gehad
niet goed opgelet toen XD

Andere antwoorden (7)

Bij c1000 is gewoon de service dat je niks hoeft te betalen. Het heeft alles met service te maken, geen verzekering oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar betaal je dan ook meer dan bij Aldi.
De meeste winkels doen dit uit coulance en zijn hier ook voor verzekerd.
Niet erg klantvriendelijk van de Aldi.
12 jaar geleden
Nee, jij maakt hun product kapot, die ze niet meer kunnen verkopen, dus vernietig jij hun eigendom, en die zal jij moeten betalen.

Gelukkig zijn de betere winkels als de aldi die schappelijk zijn. en die hier geen punt van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet meer dan logisch. Je maakt een product kapot wat onverkoopbaar wordt!!
Als je bij een svarovski winkel iets kapot maak, moet je dit ook betalen (of je verzekering).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen enkele supermarkt doet hier moeilijk over als men een product uit een schap laat vallen.
Men waarschuwt iemand en het wordt opgeruimd.

Gaat men zonder winkelmandje of winkelwagen shoppen,
dan moet men onmogelijke toeren bouwen om tijdens het winkelen alles bijeen te houden.

(wat velen niet lukt en de gevallen spullen elders in de schappen terug legt, wat daarop weer onverkoopbaar blijkt.)

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus in dit geval heeft de filiaalleider goed gehandeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Aldi hebben ze het principe dat je met de boodschappenkar winkelt. Wanneer je iets laat vallen in de winkel en geen kar mee hebt wordt je aangesproken op de risico's en het kan zijn dat de filiaalleider je het beschadigde product laat betalen of dat je er met een waarschuwing vanaf komt.

Bij de andere supermarkten; Coop, Jumbo, AH etc. Zal er minder moeilijk gedaan worden over dit soort ongelukjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De filiaalleider heeft in principe juist gehandelt,maar niet echt klantvriendelijk natuurlijk.