Zijn het nou echt "kenners"? Die mensen die in het programma "over de kook" commentaar geven op eten?

Vraag ik me af. Of zijn het gewoon mensen die gewoon uit eten gaan of echte kenners

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Zijn mensen die gewoon lekker gratis uiteten gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat ze wel degenlijk wat weten, of het echte kenners zijn (met geschoold kennis) laat ik in het midden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn gasten in een restaurant en nee......geen kenners
De gasten in het restaurant? Nee, afgezien van zo af en toe een VIP uit de kookwereld zijn dat niet speciaal kenners.

Het valt me juist vaak op dat gasten roepen dat ze iets nog nooit gegeten hebben of er nog nooit van gehoord hebben, terwijl het al lang tot de mainstream (denk aan de Allerhande) is doorgedrongen. Dingen als de combinatie aardbeien en balsamico bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus 1
het zijn mensen zoals jij en ik, die betalen een x bedragje om "gewoon"uit eten te gaan... veel mensen vinden het leuk om daarbij ook nog eens op tv te komen... En af en toe is er ook eens een BN-er te vinden...

Wat betreft het commentaar... smaak ik persoonlijk, ook al is iets gemaakt zoals het hoort, dan betekent het nog niet dat iedereen het ook daadwerkelijk lekker vind... En mensen die verder hobbymatig welleens een gerechtje in elkaar zetten (niet denigrerend bedoeld) krijg ik altijd een "de beste stuurlui staan aan wal" gevoel bij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan je opgeven om bij het programma aanwezig te zijn, mijn dochter en vriendin zijn er op die manier ook geweest - wel beide horecamedewerksters