Ik heb een nieuwe foodprocessor heeft iemand tips welke ik kan kopen? ik heb een budget van 80 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oeps ik bedoel dat ik een nieuwe nodig heb
paulus811
11 jaar geleden
80 euro is niet heel veel voor een goeie foodprocessor. Spaar nog even door en koop voor 150 euro de Philips 7775. Dat is een perfect en sterk apparaat, inclusief sapcentrifuge en citruspers.

Het beste antwoord

Zelf heb ik een foodprocessor van Braun waar ik nooit spijt van heb gehad toen ik hem kocht in 1988. Hij is nog steeds als nieuw ondanks intensief gebruik. Werkt als een zonnetje. Helaas is hij natuurlijk niet meer in deze uitvoering te koop. Waarmee ik wil zeggen dat die Duitsers wel degelijk zijn!
Ik heb zo eens gespeurd en als ik in deze prijsklasse één moest kopen kwam deze toch naar voren;
http://www.redcoon.nl/B257799-Bosch-MCM4100_Keukenmachines

Zo heb je er ook een blender bij, 2 snelheden, want een pulseersnelheid is gewoon nodig bij keukenkruiden ofzo.
Een geïntegreerde lade voor je toebehoren likt me ook erg handig, anders moet je alles weer in een laatje opbergen.
Een kunststof klopschijf is zo handig voor het opkloppen van eiwit/slagroom.
Hij kan ook kleine hoeveelheden uitstekend aan,
er zit ook een citruspers bij.

Kijk gewoon eens door bij de technische specificaties.

http://www.bol.com/nl/p/electrolux-keukenmachine-efp4200/9000000011157835/?Referrer=ADVNLKIE00202800099#product_images

deze hierboven lijkt me ook goed.

Weet je, er is zoveel keus en als je prijzen vergelijkt loont het zich ook om op het net te speuren bij kieskeurig of prijsvergelijk. Gewoon googelen bij foodprocessors/keukenmachines.
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zelf heb ook een braun en heb er geen spijt van maar er zijn er zoveel en ook in verschil van prijsklasse dat je er moeilijk uit kan komen.misschien kan je hier eens kijken