Waar in Nederland kan ik verse Laos-wortel kopen?

Vandaag een Thaise kookcursus gevolgd. Eén van de ingredienten die gebruikt werd was Galanga.
Inmiddels ben ik er al achter dat het bij ons bekend is onder de naam Laos.

Waar kan ik dat spul (vers, niet in poedervorm) kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat kan bij elke Toko (Indische of Chinese winkel) soms op de markt of bij biologische winkel. Toegevoegd na 1 minuut: Waar woon je?, Ik bedoel in elke grote stad is wel een toko, niet in elk dorp...;-P Toegevoegd na 29 minuten: Effe geGoogled: webwinkel Waroeng.nl. Ze zitten in Wezep. Knolletje Laos past wel in een envelopje, dus niet al te veel porto! Maar je kunt het ook ophalen daar. Toegevoegd na 34 minuten: Foutje, ze hebben geen verse producten... ik was te snel (haastige spoed...) Toegevoegd na 41 minuten: Wel nog een ideetje: bij sommige groothandels (Sligro e.d.) hebben ze het ook meestal, maar dan moet je wel weer een pasje hebben...

Overal in Amsterdam. Tegenover de Makro is een chinese grooothandel en daar kan je nagenoeg alles kopen. Ook bij de toko op de Geldersekade. Teveel plaatsen op op te noemen.

Bij ons ligt het in de C1000 gewoon bij de groente

conimex heeft zelfs gemalem laos in hun assortiment

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100