Kan het kwaad als je een bevroren voorgebakken visstick eet?

Ik heb uit een weddenschap vandaag, 10-02-2018, 1 bevroren visstick van het merk Oké gegeten. Deze waren al voorgebakken, maar hierna moest ik wel half kokhalzen, kon het inhouden. Maar kan dit kwaad in de zin van dodelijk of ziekte?

15.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wel typisch dat je dat niet nagaat voordat je er een weddenschap op afsluit ...

Antwoorden (1)

Getuige je vraag blijkt dat je nog leeft. Ik denk dat er iets van een waarschuwing op de verpakking zou staan als het levensgevaarlijk zou zijn indien je deze dingen bevroren zou eten denk je niet? Dus je kunt bevroren vissticks gewoon eten, lekker is anders maar niet schadelijk.