Waar kan ik Bijenwas kopen?

Ik heb dit nodig, omdat ik zelf honingdrop ga maken. Dus geen crème of kaarsen, maar echt puur bijenwas. Zou iemand mij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.8K
Rieneke1
6 jaar geleden
Zoek eens op imkers in je buurt.
LeonardN
6 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=bijenwas&num=20&prmd=ivns&source=lnms&tbm=shop&sa=

Antwoorden (1)

loop eens binnen bij Holland&Barret dit is een reformwinkel en komen veel voor in steden en dorpen, erz it er vat wel 1 in de buurt bij je ( he grappig; bijje)
even de omschrijving van een potje:
De Tuinen Bijenwas is een onmisbaar ingrediënt wanneer u zelf verzorgingproducten zoals scrubs en crèmes wilt maken. Bijenwas smelt bij 60 graden of hoger en verhoogt de smeerbaarheid van uw zelfgemaakte product. Bijen maken deze was zelf aan en gebruiken het om raten te bouwen, waarin de honing wordt opgeslagen.