Ik heb per ongeluk soja yoghurt gegeten die al een maand over de datum was. Ik had me verkeken op de maand. Wat moet ik nu doen?

Ik vond het al wat vreemd smaken maar ik dacht dat dat kwam omdat ik nooit sojayoghurt eet en ik gewoon niet aan de smaak gewend was. Ik heb de hele kom gegeten en pas daarna werdnik misselijk.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
11.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Je maagzuur brand wel veel weg, en als je weerstand beetje redelijk is gebeurt er waarschijnlijk niet veel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Blijf de eerste 8 uur in de omgeving van de wc!

Antwoorden (1)

Misselijk ben je al, en dat is waarschijnlijk ook het ergste dat je zal overkomen. Gewoon de misselijkheid uitzitten, misschien overgeven, verder zul je er niets aan overhouden.