kan je zaden van papaya eten als je maag-darmklachten hebt?

en zijn ze überhaupt eetbaar en van voedingswaarde?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Ja,dit kan en mag.Het is wel eventjes wennen aan de smaak.Neem wel niet meer dan een theelepel zaadjes.
Vers papayazaad kun je zo opeten. Je moet even wat aan de licht scherpe smaak wennen. Je kunt beginnen met 5 zaadjes. Als je gewend bent eet je een theelepeltje zaadjes per dag op. Een theelepeltje papayapitten per dag heeft een prima medicinaal effect; meer nemen is niet nodig.
fremar
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
"een prima medicinaal effect"
Voor wat? Tegen wat?
fremar
6 jaar geleden
http://healthbytes.me/ontdek-5-grote-voordelen-van-papaya-zaden/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ben je al naar de huisarts gegaan met de klachten? Zo ja, hou je dan aan zijn advies. Zo nee, dan een advies van een leek: Eet zo min mogelijk rauwe groenvoer en kijk of dat helpt.