Waar kan ik plantaardige (suikervrije) yoghurt variatie kopen?

De meeste plantaardige yoghurt variaties (zoals die van Alpro etc...) die in de supermarkten te verkrijgen zijn bevatten extra toegevoegde suikers;

Dit is net wat ik niet wil en vroeg mij af of ik ergens suikervrije (plantaardige) yoghurt variaties kan bestellen via het internet?

Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek iets met stefia dat is een natuurlijke suiker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ken je zo iets dan?

Het beste antwoord

De naturel sojayoghurt van Sojade bevat geen toegevoegde suiker. Die is te koop bij Ekoplaza en sommige andere biologische winkels/natuurwinkels. De Ekoplaza heeft ook een webwinkel waar je het kan bestellen.

Toegevoegd na 7 minuten:
De naturel sojayoghurt en de naturel breakfast sojayoghurt van Provamel bevatten tapiocastroop in plaats van suiker. Dat is natuurlijk nog steeds een zoetmiddel maar geen letterlijke suiker, dus ik weet niet of dat ook is wat je zoekt of niet (sommige mensen die geen toegevoegde suiker willen, vinden alternatieven wel oke, en sommige mensen niet).
Ze zijn te koop bij biologische winkels/natuurwinkels. De webshop van Ekoplaza heeft de naturel breakfast sojayoghurt ook.

Als je nog meer sojayoghurt zoekt, die niet per se zonder suiker hoeft te zijn, kan je hier vinden welke soorten in Nederland verkocht worden, plus waar ze verkocht worden: http://wiki.veganisme.org/index.php/Yoghurt

Toegevoegd na 12 minuten:
Deze webwinkels hebben ook zowel die van Sojade als de breakfast naturel van Provamel:
http://www.dekorenmaat.nl/webshop/index.php?manufacturers_id=216
http://www.biodelicato.nl/Webwinkel-Product-14752539/soja-yoghurt-naturel.html

Toegevoegd na 22 minuten:
Als suikervervangers geen probleem zijn, is er ook de naturel van Coyo. Dat is plantaardige yoghurt op basis van kokosmelk, en er zit xylitol in als zoetmiddel. Het is bij deze webwinkel te koop: http://www.unlimitedhealth.nl/shop/coyo-yoghurt-naturel-250gram-p-3739.html?osCsid=0u8h72hfrq83h68c0nptfocdd6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1 alvast ;)